Print this page

Психологічна служба коледжу

     Мета психологічної служби - забезпечення умов, які сприяють психологічному та особистому розвитку кожного студента, своєчасної реалізації вікових та індивідуальних можливостей студентів, здійснення психолого-педагогічної корекції.

«Не можна вилікувати тіло – не лікуючи душу, і навпаки:
Вилікувати душу неможливо зневажаючи тіло»
/Гіппократ/

      Практичний психолог
Борщівського агротехнічного фахового коледжу


Регуш
Оксана Петрівна



каб.№218
                 
 

 Персональний сайт практичного психолога Регуш О.П.

 

Шлях до благополуччя, здоров’я і процвітання починається з маленького кроку назустріч собі. З бажання розплутати клубок життєвих негараздів, розчарувань та тривог. З відновлення глибинної любові і поваги до самого себе.
Все можливо, тільки не варто залишатись один на один зі своїми проблемами, адже є психологія - наука, що протягом віків допомагала людині знаходити вихід із найскладніших ситуацій.
Довіртесь собі, дозвольте психологу Вам допомогти, адже Ви варті того, щоб бути щасливими.
Тому – індивідуальна консультація у психолога - це час, який належить тільки Вам! Це час та місце, де можна вільно думати та відчувати, аналізувати та змінюватися, ефективно вирішуючи всі свої життєві проблеми.
На консультації у психолога Ви зможете зрозуміти, чому виникають складнощі та проблеми у Вашому житті та як їх можна уникати або долати.
Це можливість поміркувати про себе та своє життя, можливість визначитися з тим, як саме Ви хочете жити, які стосунки з навколишніми мати, як зробити своє життя наповненим енергією та натхненням.

Основні напрямки діяльності
психологічної служби коледжу:
  • психодіагностична робота;
  • консультаційна робота;
  • корекційно-відновлювальна робота;
  • робота із студентами правопорушниками;
  • організаційно – методична робота;
  • зв’язки з громадськістю.
Психодіагностика спрямована на поглиблене психолого-педагогічне вивчення студента, його індивідуальних особливостей, причин порушень у його навчанні та поведінці.За наслідками обстеження формуються висновки та рекомендації.

Консультаційна робота спрямована на формування у викладачів , батьків, студентів необхідних знань і закономірностей психофізіологічного розвитку на різних вікових етапах, подолання кризових ситуацій, надання практичних порад з питань виховання особистості в сім’ї, попередження можливих порушень у становленні особистості.

Корекційно-відновлювальна робота - це комплексний вплив на студента з метою подолання різного роду труднощів. З цією метою використовуються різноманітні сучасні методи психоаналізу та психокорекції.
Робота із студентами правопорушниками, спрямована на налагодження психологічного контакту зі студентами «групи ризику»,на підтримку їх бажання до самовивчення та самовиховання.
Організаційно–методична робота передбачає участь психолога в роботі методичних об’єднань академічних груп , засіданнях педагогічних рад, у розв’язанні громадських завдань.
Зв'зки з громадськістю спрямовані на обговорення найбільш суттєвих закономірностей та проблем соціально – психологічного розвитку особистості з студентськими, батьківськими, викладацькими, громадськими організаціями.
 

Шановні студенти та відвідувачі сайту!

Ви маєте змогу задати питання психологу коледжу -
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Якщо Ви соромитесь прийти до психолога із своєю проблемою, то напишіть і відповідь Ви отримаєте на вашу електронну адресу.

 

 Запитання, що надійшли психологу коледжу та відповіді на них

У всіх моїх знайомих є якесь цікаве заняття, що називається «хоббі». У мене ж такого заняття нема, бо я не можу визначитись, що для мене найцікавіше. Як знайти себе у цікавих справах?

Серед розмаїття своїх уподобань вибери п’ять найцікавіших і найближчих тобі. Можливо хтось із твоїх друзів теж має певне захоплення, поспілкуйся з ним, порадься. Розпочни з найважливішого, і якщо це заняття поглине тебе повністю, значить ти обрав своє хоббі правильно. Якщо ж тобі стане нудно – продовжуй пошук більш цікавого. Ніколи не зупиняйся у пошуку себе.

Іноді мені здається, що в групі мене не розуміють! Всі вважають мене «ботаном»! Але це не так! Як просто хочу навчатися! Ігнорувати у мене не виходить! Що мені робити? Порадьте, будь–ласка!

Вартує поваги те, що ти хочеш навчатися! Важливо і те,що ти бачиш як тебе сприймають одногрупники. Похвально, що відмовляєшся ігнорувати їх. І тут доречно відмітити, що саме «їхні» нарікання тебе турбують і не дають спокою. З цього усього видно, що ти людина розумна, чуйна і порядна і це дуже важливо. А всі твої одногрупники не такі. Не такі як ти. Але особливо як психолог не вірю, що серед двадцяти п’яти студентів немає розумних, чуйних і порядних людей. Тому ризикну запитати в тебе: серед тих, хто тебе не розуміє, є людина яка не розуміє тебе більше за всіх? Мабуть, ні! А через те раджу: спілкуйся, шукай взаємодії, щось віддавай, ділися, проявляй душевність, чуйність та оригінальність.

Як успішно здати сесію: поради практичного психолога

Іспит– це завжди стрес. Але що нам заважає з ним впоратися? Підготовка до відповіді на усному іспиті – складний і важливий етап. Від того, що вам вдасться згадати, і буде залежати ваша оцінка. Якщо у вас хороша зорова пам'ять і ви добре підготувалися до іспиту, то сторінка підручника або конспекту лекцій сама спливе перед очима. Треба тільки зосередитись і неодмінно заспокоїтися (Якщо ви схвильовані, то закрийте очі, розслабтеся, згадавши на хвилину щось смішне або приємне).

Для успішнішої тактики виконання письмового іспиту:

1. Зосередьтеся! Поспішайте не поспішаючи! Жорсткі рамки часу не повинні впливати на якість відповідей.

2. Почніть з легкого! Почніть відповідати на ті питання, в знанні яких ви впевнені. Так ви звільнитеся від нервозності, і вся енергія буде спрямована на більш важкі питання.

3. Пропускайте! Треба навчитися пропускати важкі або незрозумілі завдання: у тексті завжди знайдуться такі запитання, з якими ви обов'язково впораєтеся. (Повертайтеся до пропущених питань після того, як відповіли на легкі або прості питання).

4. Читайте завдання до кінця! Інакше можна зробити прикрі помилки в найлегших питаннях.

5. Думайте тільки про поточне завдання!

6. Виключайте! Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильний варіант відповіді, а послідовно виключати ті, які явно не підходять.

7. Залиште час для перевірки своєї роботи, щоб встигнути пробігти очима і помітити явні помилки.

Перед іспитом рекомендуємо :

По-перше, краще утриматися від прийому заспокійливих засобів і медикаментів – вони гальмують мозкову діяльність і заважають сконцентруватися, тим більше реакція може бути цілком протилежною: почнуть трястися руки-ноги, в голові – туман.

По-друге, повноцінне харчування. Їжа повинна бути багата білком, який буде живити головний мозок. Отже, сприймати і запам'ятовувати інформацію буде легше. По можливості потрібно урізноманітнити їжу вітамінними продуктами – овочами та фруктами. Вони допоможуть зарядитися бадьорістю і позитивною енергією. Перед самим іспитом з'їжте шоколадку (для роботи мозку) і з впевненістю йдіть. Шоколад – це чудовий антидепресант: він і смачний, і корисний, та зі стресом допоможе справитись.

У будь-якому випадку, як би не пройшов процес підготовки до іспиту, важливий позитивний настрій. Адже будь-які вершини підкоряються, вірно?

 Дуже важливо заздалегідь створити позитивний настрій на іспит, який буде стимулювати підготовку до нього. Іспит слід розглядати як своєрідну гру, в якій шансів виграти набагато більше, ніж програти. Згадайте, будь ласка, яку-небудь ситуацію вашого успіху, коли ви, подолавши всі труднощі, вийшли переможцями. Що це за відчуття? Незважаючи на те, що іспит – це, безумовно, серйозне випробування, що вимагає мобілізації всіх розумових і фізичних сил, він між тим дає вам дуже цінну можливість – отримати задоволення від цікавого спілкування з викладачами, відчути себе компетентним у певній галузі знань, наближаючись до своєї заповітної мрії.

Якщо самостійно ви не в змозі справитися зі своїми хвилюваннями, звертайтеся за порадою та підтримкою до психолога.

 

Поради студентам щодо того, як краще побудувати взаємини з одногрупниками

  • Для початку познайомся з одногрупниками Чим більше дружніх контактів, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.
  • Дізнайся, як їх звуть, відрекомендуйся сам, розкажи про себе, дізнайся про коледж: де їдальня, туалет, коли велика перерва; виявляй цікавість.
  • Запам’ятай імена однолітків із якими ти познайомився: людям дуже приємно, коли до них звертаються на ім’я.
  • Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.
  • Не чекай загальної любові, одногрупники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить тільки від тебе.
  • Приходячи вранці у групу, вітайся, але не обов’язково це робити персонально з кожним. Загального „Привіт!” З усмішкою на обличчі буде достатньо. Тільки враховуй, що з студентами, які прийшли пізніше за тебе, привітатися потрібно персонально.
  • Бажано не виділятися в одязі, вибери стиль, в якому тобі буде комфортно, але максимально наближений до того, що носять студенти у твоїй групі
  • Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.
  • Якщо хтось з одногрупників забув вдома щось, можна дати покористуватися, за це ти отримаєш додаткові бали.
  • Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів. Багатьом подобається, коли до них звертаються за допомогою.
  • Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся телефонними номерами.
  • Коли друзі хворіють, обов’язково подзвони, розкажи, що цікавого дізнався в коледжі, поділися домашнім завданням, поговори про щось, бо людині вдома самій сумно.
  • Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй свою допомогу. Іноді від звичайної уваги людині стає краще.
  • Намагайся нікого не обговорювати, пліткарів ніхто не любить.
  • Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, запрошують кудись, діляться секретами.

 

 

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…