Контент сайту

Документи

Порядок застосування заходів виховного впливу

Порядок реагування на випадки булінгу (цькування)

Протокол засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування)

План заходів пов'язаних з запобіганням та протидії булінгу

План заходів, пов'язаних з запобіганням та протидією булінгу (цькуванню) в закладі освіти 2020р

План заходів, пов'язаних з запобіганням та протидією булінгу (цькуванню) в закладі освіти 2021р.

План заходів, пов'язаних з запобіганням та протидією булінгу (цькуванню) в закладі освіти 2022р.

План заходів, пов'язаних з запобіганням та протидією булінгу (цькуванню) в закладі освіти 2023р.

Про проходження медичного огляду військовозобов'язаних працівників

Про оповiщення вiйськовозобов'язаних працiвників Фахового коледжу

Висновок1 про доступність будівлі та приміщень БАТФК для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп

Висновок2 про доступність будівлі та приміщень БАТФК для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп

Дистанційне навчання

9     Із запровадженням карантину і необхідністю переходу на дистанційну форму навчання перед викладачами постало питання  ефективної організації навчального процесу у віртуальному просторі.

  Дистанцiйне навчання — це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунікаційних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію викладачів та студентів на всіх етапах навчання, у тому числі, самостійну роботу з матеріалами Інтернет мережі.

     Дистанційне навчання включає:

  • засоби надання учбового матеріалу студенту;
  • засоби контролю успішності студента;
  • засоби консультування студента викладачем;
  • засоби інтерактивної співпраці викладача і студента;
  • можливість швидкого доповнення курсу новою навчальною інформацією, коригування помилок.

 

    У системі дистанційного навчання виділені наступні суб'єкти:

  •  студент - той, хто навчається.
  •  тьютор -той, хто навчає. Від англ. tutor — учитель.

1

2Для організації дистанційного навчання є спеціальні сервіси Moodle, ATutor і інші об'єктно-орієнтовані, модульні динамічні навчальні середовища призначені для об'єднання педагогів, адміністраторів і студентів в одну надійну, безпечну та інтегровану систему для створення персоналізованого навчального середовища. Це безкоштовні платформи, але їх впровадження потребує налаштування адміністратором віртуального навчального середовища, більш глибоких знань та вмінь від викладачів для створення різних типів мультимедійних файлів. 

    Більш доступними, такими що не передбачають налаштування системними адміністраторами є сервіси: Google Classroom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Zoom,  Classtime, Viber та інші.

3Google Classroom — безкоштовний веб-сервіс створений Google для освітніх закладів з метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим шляхом. Основна мета сервісу прискорити процес поширення файлів між вчителем і учнем. У Google Classroom можна додати до 250 людей, серед яких учні, батьки, а також інші викладачі.

 Путівник по Google Classroom: як організувати навчальний процес у віртуальному просторі

 Інструкція підключення до додатку GoogleClassroom


4Microsoft Teams — центр для командної роботи в Office 365 від Microsoft, який інтегрує користувачів, вміст і засоби, необхідні команді для ефективнішої роботи. Застосунок об’єднує все в спільному робочому середовищі, яке містить чат для нарад, файлообмінник та корпоративні програмами. Розроблений для смартфонів, що працюють на платформах Android, iOS, Windows Phone і комп’ютерів з операційною системою Windows 10, Windows 7 або Mac OS X 10.10+.

Перехід на віддалене навчання


5Платформа для вебінарів Cisco WebEx – це хмарний сервіс для проведення будь-яких web-конференцій, що дозволяє учасникам обмінюватися інформацією в будь-який момент часу з глобального хмарного середовища, в будь-якому місці, використовуючи комп’ютер або мобільні пристрої.

 

Представляємо Cisco Webex Teams


6Zoom забезпечує проведення необмеженої кількості конференцій, зустрічей і вебінарів. 

 

 Платформа Zoom: якісний сервіс для проведення відеоконференцій та вебінарів

 


7Classtime – це онлайн-сервіс для миттєвих тестів, які можна проводити як під час уроку, так і давати на домашнє завдання.

 

Про сервіс Classtime  

 


88Viber – найпоширеніший месенджер в Україні,  яким користуються сьогодні і викладачі і студенти. Є наявний на більшості смартфонів, або може бути легко встановлений, в тому числі працює на ПК. За допомогою нього так  само можна організувати дистанційне навчання, підєднавшись до студентських груп у ньому.

 

Як швидко і дешево організувати дистанційну освіту

 


 Міністерство цифрової трансформації України запустило освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів».

      Презентація проєкту

    Який сервіс ви б не вибрали, пам’ятайте, що перш за все потрібно встановити інтернет-зв'язок зі студентами, не просто зробити посилання на тему і сторінку в підручнику, а налагодити інтерактивне спілкування зі здобувачами освіти. Це можна зробити шляхом опитування, тестування чи перевірки вправ і завдань, які ви будете регулярно надавати вашим студентам.

   Сьогодні всі ми живемо в  емоційному довкіллі, що інколи призводить, як до фізичного, так і  психічного напруження.

     Зважаючи на це, хочу дати кілька порад своїм колегам.

Для організації дистанційного навчання:

  • встановіть зрозумілий студентам  зв’язок із вами;
  • організуйте чіткий розклад занять (завдання,  консультація, повернення виконаних робіт, відповіді на поставлені питання, тести тощо);
  • не перевантажуйте студентів довгими текстами, краще запропонуйте творчо-пошукове завдання, проілюструйте повідомлення, запропонуйте тематичний фільм; 
  • кожне виконане завдання має бути оцінене словом, зауваженням, оцінкою.

    Згідно досліджень, адаптаційний період із застосуванням дистанційних технологій триває 3-5 днів. Далі, за послідовної вашої роботи, встановлюються чіткі правила і працювати стає легше і цікавіше.

     Здоров'я і удачі всім нам!

Людмила Гонтарук, викладачка комп’ютерних дисциплін

Витяг з протоколу засідання педагогічної ради

Витяг з протоколу №1 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №2 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №3 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №5 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №6 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №9 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу


Витяг з протоколу №1 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №2 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №3 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №4 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №6 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №7 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу


Витяг з протоколу №1 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №2 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №3 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

Витяг з протоколу №4 засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного фахового коледжу

em150gerb pdatulnaytntu

title mod

 

Наші координати

Тернопільська обл., Чортківський р-н,
м. Борщів, вул. Грушевського, 15

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…