Першокурсники продовжують відкривають для себе історію БАТФК. Наш музей – важлива локація національно-патріотичного виховання. Тож студенти групи Е-11 відділення "Електричної інженерії та маркетингу" учора мали змогу завітати на першу екскурсію. Крізь призму історичних фактів студенти побачили, яку давню історію має наш заклад освіти. Сподіваємося, що наша молодь зможе гідно продовжувати традиції нашого коледжу.
11 жовтня 2024р. на запрошення викладача циклової комісії економічних дисциплін Лідії КАЛИНЧУК, випускник Борщівського агротехнічного коледжу 2006 року Андрій КАЛИНЧУК, провів для студентів групи К -31 спеціальності 075 « Маркетинг» онлайн-лекцію з навчальної дисципліни «Комерційна діяльність». Сьогодні Андрій КАЛИНЧУК - головний менеджер у фірмі Agroprosperis Group, філія якої знаходиться на Cyprus, Nicosia.
Тема проведеної лекції : «Організація і планування закупівельної діяльності підприємств
Agroprosperis Group – українська група компаній, що фінансує виробництво та експорт агропродукції в Україні з 2006 року та входить до трійки лідерів серед виробників сільськогосподарських культур в Україні.
В ході виступу використовувались презентаційні матеріали, що дало можливість студентам ознайомитись з роботою фірми.
Доповідач розкрив основні завдання і проблеми, які необхідно вирішувати у практичній діяльності.
Такі зустрічі, завжди проходять цікаво і змістовно.
9 жовтня 2024 року у Борщівському агротехнічному фаховому коледжі відбулася гостьова лекція для студентів групи К-31 з навчальної дисципліни «Маркетинг» .
На запрошення викладача циклової комісії економічних дисциплін Алли ЖАРОЇ, лекцію провела випускниця нашого закладу освіти 2014 року Інна Михайлінчин. Тема лекції: Маркетингові дослідження підприємства.
Інна - координатор HR проектів та керівник команди рекрутації та розвитку у Clinico Medical (Fresenins Kabi), яка знаходиться у м.Блонє, що у Польщі. Ця фірма є світовим лідером в галузі охорони здоров’я та фармації.
В ході лекції студентам було розкрито мету, завдання та об’єкти маркетингових досліджень. Гостя поділилась зі студентами досвідом своєї професійної діяльності, особливостями роботи у цій сфері.
На прикладі корпорації Fresenins Kabi пані Інна презентувала основні напрямки, етапи програми та види маркетингових досліджень.
Проведення подібних заходів зараз є особливо актуальним, оскільки потрібно максимально наблизити підготовку фахівців до вимог ринку праці та запропонувати роботодавцям кваліфікованих та перспективних працівників.
Тернопільська обл., Чортківський р-н, м. Борщів, вул. Грушевського, 15