Циклова комісія спеціальності Будівництво та цивільна інженерія

 

embl byd   

«Кожний великий будівничий – обов’язково великий поет. Він повинен бути великим, оригінальним, інтерпретатором свого часу»

Ф.Райт

      Пріоритетне завдання роботи циклової комісії спеціальності Будівництво та цивільна інженерія - підвищення успішності студентів та поліпшення якості підготовки висококваліфікованих фахових молодших бакалаврів з будівництва та цивільної інженерії, здатних вирішувати типові спеціалізовані задачі професійної діяльності в галузі будівництва та цивільної інженерії у будівельних організаціях та їх підрозділах різних галузей народного господарства, незалежно від форм власності.

Склад циклової комісії:

                                               

Циклова комісія спеціальності Будівництво та цивільна інженерія спрямовує свою роботу за такими напрямками:

  • удосконалення навчально-матеріальної бази;
  • навчально-виховна робота;
  • методична робота;
  • організаційна робота.

 

 

 

Пріорітети навчальної діяльності  викладачів циклової комісії

 1Підготовка кваліфікованих фахових молодших бакалаврів здійснюється за спеціальністю 192 Будівництво та цивільна інженерія, що мають теоретичні знання та практичні навички відповідно вимог до освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти: Будівництво  та експлуатація будівель і споруд та Монтаж, обслуговування устаткування і систем газопостачання.

2Формування професійної майстерності, виховання громадянської позиції шляхом нетрадиційних форм та методів організації не тільки аудиторної, але і позааудиторної роботи студентів.

 Педагогічні працівники відділення готують не просто спеціаліста, а в першу чергу людину, здатну до життя в демократичному суспільстві, здатну жити, діяти, приймати рішення, функціонувати в різних сферах на основі здобутих знань, для якої знання стають основою, базою, методологією дій, визначають сутність самої людини, чого не можна досягти без творчого підходу до навчання.

Для забезпечення якісної освіти за спеціальністю 192 Будівництво та цивільна інженерія створено згідно Державних Стандартів 7 кабінетів, з них: будівельного матеріалознавства, інженерної геодезії, санітарно-технічного обладнання будівель, економіки будівництва, будівельних конструкцій, технології і організації будівельного виробництва, основ розрахунків будівельних конструкцій;

Лабораторії: випробування будівельних матеріалів; навчально-виробничі майстерні-штукатурних, кам’яних і лицювальних, малярних, столярно-теслярських робіт та майданчик будівельної техніки.

Всі вони паспортизовані, забезпечені телевізорами, ноутбуками, мультимедійним центром. Викладачі мають розроблену методико-дидактичну систему забезпечення занять.

34Використання інноваційних технологій викладачами циклової комісії побудовано на таких принципах: системний підхід до навчання, індивідуалізація та диференціація навчального процесу із урахуванням рівня засвоєння знань та відповідних професійних навичок.

Сучасні методи та інноваційні технології запроваджуються в навчальний процес з метою підвищення рівня знань, інтересу до навчання, розвитку творчої особистості. Важливим чинником організації навчального процесу є використання різних видів занять.

Використання мультимедії, LCD-панелі та ноутбука дозволяє зробити виклад нового матеріалу більш наочним і цікавим. Тому під час проведення лекцій викладачі мають змогу демонструвати на екрані презентації, web-документи, креслення, плани, відеосюжети, фільми тощо.

За допомогою систем автоматизованого проектування AutoCAD, КОМПАС і АВК студенти розробляють архітектурну частину дипломного проекту, календарні плани, будгенплани, технологічні карти, кошторисну документацію тощо.

При проведенні лабораторних і практичних занять викладачі використовують імітаційно- ігрові методи, метод експерименту, дослідження. Під час виконання курсових проектів важливу роль відіграє ігрове проектування. Це своєрідне заняття професійної діяльності. На таких заняттях досягається наближення до умов, в яких будуть працювати майбутні фахівці.

У період практики закладають основи досвіду професійної діяльності, практичних умінь і навичок, професійних якостей особистості фахівця.

56Навчальна геодезична практика – один із найважливіших елементів навчального процесу, без якого неможлива якісна підготовка спеціалістів будівництва. Саме тому майбутні техніки-будівельники вже на першому курсі обов'язково проходять польову навчальну практику. Оскільки польова практика не тільки розширює і закріплює теоретичні знання, не тільки навчає самостійно виконувати топографічні і геодезичні роботи, не тільки доповнює знання, які важко засвоїти у стінах коледжу, але й привчає до розпорядку дня у польових умовах, до трудової дисципліни, виховує силу волі, надає унікальну безцінну можливість спілкування викладачів і студентів упродовж двох тижнів, можливість відчуття свободи й самовираження, що, зрештою, формує творчу особистість та майбутнього керівника будівельного виробництва.

  1. Виробничу технологічну практику студенти коледжу проходять на об’єктах промислового та цивільного будівництва, які за своїми технічними можливостями і складом робіт відповідають вимогам практики за спеціальністю.7

Переддипломна практика – це завершення підготовки фахівця ОКР – техніка-будівельника для роботи в будівельних організацій.

Дипломне проектування – заключний етап підготовки молодшого спеціаліста - систематизує та закріплює теоретичні знання, є перевіркою їх готовності до самостійної виробничої діяльності та виховання відповідальності за прийняті рішення. Водночас дипломне проектування вивчає рівень навчально-виховної роботи педагогічного колективу з професіональної, інтелектуальної та творчої підготовки студентів.

На захисті дипломних проектів студенти презентують свої проекти і в електронному вигляді за допомогою системи автоматизованого проектування AutoCAD представляють макети будівель, за якими виконувалися дипломні роботи.

8Викладачі циклової комісії спеціальності Будівництво та цивільна інженерія є активними учасниками майстер-класів, які організовує і проводить ДУ «НМЦ "Агроосвіта": «Методичні аспекти комплексного використання сучасних засобів навчання в реалізації особистісно орієнтованих технологій у аграрних вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації» (Продан Н.С.), «Психолого-педагогічні аспекти формування професійних компетентностей студентів аграрних вищих навчальних закладів І-ІІ р.а.» (Продан Н.С., Гільтай В.В.), «Інноваційні підходи що до організації курсового і дипломного проектування» (Гільтай В.В., ГускаІ.І.), "Інноватика інтегрованого навчання: теорія і практика. Упровадження інноваційних підходів до інтеграційних, міждисциплінарних зв'язків під час вивчення спеціальних дисциплін" (Гонтарук В.В., Гонтарук Л.Г.).

З 8 січня 2025 року у Борщівському агротехнічному фаховому коледжі  згідно наказу Державної служби якості освіти України розпочато акредитаційну експертизу освітньо-професійної програми «Будівництво та експлуатація будівель і споруд». Заступниця начальника управління – начальниця відділу інституційного аудиту Управління Державної служби якості освіти у Тернопільській області Наталія ВОЛОЩУК ознайомилася з осучасненою матеріально-технічною базою та здійснює аналіз інформаційного забезпечення за даною освітньо-професійною програмою. Робота триває в продуктивному руслі із врахуванням усіх аспектів вимог проведення акредитаційної експертизи.11

05 лютого 2025 року у Борщівському агротехнічному фаховому коледжі відбувся важливий захід – представники Борщівського управління експлуатації газового господарства (УЕГГ) Тернопільської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» провели інструктаж для студентів 1-3 курсів. Головна тема зустрічі – «Безпека користування газом у побуті».

10Захід проводили фахівці газового підприємства:

Верхола Ярослав Іванович – начальник Борщівського УЕГГ Тернопільська філія «Газмережі»

Скорохід Наталія Василівна – інженер з охорони праці;

Сельський Василь Васильович – майстер контрольно-прикладного обстеження (КПО);

Дідик Андрій Володимирович – майстер аварійно-диспетчерської служби (АДС).

Борщівське УЕГГ забезпечує стабільне газопостачання району, виконуючи низку важливих функцій. Підприємство обслуговує газові мережі, перевіряє та ремонтує лічильники, контролює безпеку газового обладнання, реагує на аварійні ситуації та здійснює технічне обслуговування споживачів.

Захід нагадав студентам про важливість відповідального ставлення до використання газу та необхідність дотримання правил безпеки. У разі будь-яких несправностей чи витоку газу слід негайно звертатися до аварійної служби за номером 104.

1211-13 лютого 2025 року за сприяння Міністерства освіти і науки України, ТОВ «КНАУФ ГІПС КИЇВ», Департаменту освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації  на базі ЗП(ПТ)О «Борщівський професійний ліцей» відбувся регіональний семінар-практикум на тему: «Улаштування каркасно-обшивних конструкцій гіпсокартонних перегородок з використанням комплектних систем КНАУФ».

Представники нашого закладу освіти  Віталій Буратинський, виконувач обов’язків директора, Ігор Блозва, заступник директора з навчальної роботи, Володимир Гільтай, завідувач відділення «Будівництво та цивільна інженерія»,  Богдан ПРОКОПИШИН, інженер з техніки безпеки, викладач, Надія Барладин, викладач будівельних дисциплін, взяли участь в даному заході.

Зустріч проходила у професійно-пізнавальній атмосфері. Особливої уваги заслуговують проведення майстер-класів на теми: «Монтаж каркасно-обшивної перегородки з обшивкою гіпсокартонними плитами», «Виготовлення гіпсового декоративного виробу інтер’єрного призначення», «КНАУФ-дизайн».

 Усі учасники семінар-практикуму отримали сертифікати з підвищення професійних компетентностей, які вручили представники ТОВ «Кнауф Гіпс Київ».

 Регіональний семінар-практикум сприятиме продовженню перспективної співпраці між фірмою ТОВ «КНАУФ ГІПС КИЇВ» та Борщівським агротехнічним фаховим коледжем у підготовці висококваліфікованих фахівців будівельної галузі.

18-21 лютого 2025 року в Борщівському агротехнічному фаховому коледжі відбувся захист дипломних проєктів зі спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» за освітньо-професійною програмою «Будівництво та експлуатація будівель і споруд». Захистилися на «відмінно» - 11 студентів, на «добре» - 6 студентів, на «задовільно» - 6 студентів.

За освітньо-професійною програмою «Монтаж обслуговування устаткування і систем газопостачання» отримали оцінку «відмінно» - 7 студентів,  «добре» - 10 студентів,  «задовільно» - 4 студенти.

 555

Теми дипломних проєктів охоплювали широкий спектр актуальних питань: від сучасних технологій будівництва та реконструкцій будівель до ефективних систем газопостачання та їх безпечної експлуатації.

Голови комісій Віктор ДАНИЛЬЧУК, головний інженер комунального підприємства «Архбудпроєкт» Борщівської міської ради та Володимир КАРАВАНСЬКИЙ, начальник управління експлуатації Тернопільської філії ТОВ «Газорозподільчі мережі України» відзначили, що здобувачі освіти Віктор БАЛІЦЬКИЙ, Юрій ГУЛЯК, Володимир КРІЛЬ, Дмитро КУНИТ, Олександр СТАХУР, Ігор ГАЦЯ, Володимир НЕПИЙВОДА, Юрій-Степан ПОРУБАЛЮК показали свої набуті теоретичні та практичні знання, творчий підхід і вміння, і за рішенням комісії отримали диплом з відзнакою.

Захист дипломних проєктів став важливим етапом у професійному становленні студентів, присвоївши їм кваліфікацію «Фаховий молодший бакалавр з будівництва та цивільної інженерії» та відкривши для них нові перспективи у сфері будівництва та газопостачання.

Завідувач відділення «Будівництво та цивільна інженерія» Володимир ГІЛЬТАЙ привітав усіх з успішним захистом дипломного проєкту. Побажав важливих кроків у професійній кар’єрі, яка відкриває нові можливості для розвитку, невичерпного натхнення, впевненості у своїх силах та досягненнях у майбутньому.

У Борщівському агротехнічному фаховому коледжі 27 лютого 2025 року відбулася урочиста подія - вручення дипломів випускникам спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія». Молоді фахівці завершили навчання за освітньо-професійними програмами «Будівництво та експлуатація будівель і споруд» та «Монтаж, обслуговування устаткування і систем газопостачання».

Ця подія стала важливим етапом у житті випускників, які здобули необхідні знання та навички для роботи в будівельній галузі та сфері газопостачання. Під час урочистостей виконувач обов’язків директора коледжу Віталій БУРАТИНСЬКИЙ, завідувач відділення Володимир ГІЛЬТАЙ, куратори випускних груп Надія БАРЛАДИН та Андрій КОРОЛІВСЬКИЙ, викладачі, батьки і гості привітали випускників із досягненням важливого етапу в їхньому житті, побажавши їм успіхів, професійного зростання та здійснення всіх мрій.

Щиро вітаємо наших випускників із отриманням дипломів. Нехай здобуті знання стануть міцним фундаментом для їхньої майбутньої кар’єри!

 88

em150gerb pdatulnaytntu

title mod

 

Наші координати

Тернопільська обл., Чортківський р-н,
м. Борщів, вул. Грушевського, 15

cropped logotype.jpg.pagespeed.ce.fkClZXMs2n

Free Counters
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…