Естафету декади відділення «Агроінженерія» підхопили викладачі Наталя БЕЛЮХ – викладачка -методистка, словесниця з багаторічним досвідом роботи в закладі та Ігор МАРТИНЮК - провідний викладач відділення цікавими відкритими заняттями з української літератури та автомобільного сервісу. Тема заняття «Новела Миколи Хвильового «Я(Романтика)» - твір про деградацію особистості в умовах тоталітаризму» викликала у здобувачів освіти (групи АІ -011) цікавість до соціальних процесів з психологічної точки зору, а тема «Діагностування і обслуговування вузлів ходових частин» для студентів групи АІ -11 розкрила технічний діапазон діагностування та обслуговування техніки за допомогою новітнього обладнання і приладів та інструменту.
Організовані та методично продумані заняття проілюстрували ефективну системну роботу викладацького колективу відділення у конструюванні моделей сучасних пізнавальних занять, раціональність у доборі оптимальних методів та прийомів, а, найважливіше, чітке розуміння запитів та потреб сучасної молоді.
Обмін педагогічним досвідом спонукає наставників модифікувати власний стиль роботи, осучаснює методичну діяльність, змінює вектори та способи освітньої взаємодії зі студентами для їхнього подальшого інтелектуального та професійного розвитку.
10 квітня 2025 року в рамках тижня циклової комісії фундаментальних дисциплін відбулося відкрите заняття з теми «Об’єми тіл обертання». Практичне заняття стало справжнім прикладом поєднання класичних знань із сучасними інтерактивними підходами до навчання.
Ольга КУРОПАТВА запропонувала студентам захопливу мандрівку у світ математичних обчислень через індивідуальну та групову роботу. Студенти працювали над розв’язанням задач на обчислення об’ємів тіл обертання. Робота в колективі активізувала комунікативні навички та критичне мислення. Студенти Виконували інтерактивні завдання, а елементом творчості стала презентація студентських проєктів, через які студенти демонстрували власне бачення застосування математичних знань у реальному житті. Презентації супроводжувалися яскравими візуалізаціями, графіками та цікавими ідеями. Заняття відзначалося високим рівнем активності учасників, доброзичливою атмосферою та плідною взаємодією між студентами і викладачкою.
Ольга Петрівна зазначила, що інтерактивний формат сприяє глибшому розумінню математичних понять, а також підвищує зацікавленість студентів до математичних наук. «Математика — це не лише про теорію, а й про уяву, логіку, аналіз, креативність та творчість», — наголосила викладачка.
Тернопільська обл., Чортківський р-н, м. Борщів, вул. Грушевського, 15