Склад циклової комісії:
Важливим завданням викладачів циклової комісії залишається поглиблення теоретичних основ навчання у єдності з вихованням та розвитком особистості студента, активізацію його пізнавальної діяльності. Для цього урізноманітнюються форми, методи та засоби організації навчальних занять: фронтально-колективна, самостійно-індивідуальна чи групова форма роботи; проведення лабораторних та практичних занять з використанням експериментальних завдань проблемно-пошукового характеру, забезпечення диференційованого підходу у навчанні, поступова комп'ютеризація навчального процесу з використанням відповідного програмного забезпечення.
Багато років в цикловій комісії працювали Липова Н.П., Лихий П.В., Левицький Р.М., Осадчук В.Ф., Гусак Є.П., Козак В.М., Мулик В.П., Курніцька Н.П., Данильчук М.П.
Викладачі циклової комісії фундаментальних дисциплін (Юзва П.П., Гонтарук Л.Г., Гелецька М.С., Доскоч Г.Я., Куропатва О.П.) використовують технологію інтерактивного навчання, проблемного навчання, проектну технологію, інформаційні та ігрові технології.
Викладачі працюють над створенням електронних підручників, мультимедійних супроводів занять, навчальних відеофільмів, стендів, підтримують роботу сайту.
Основою покращення навчально-виховного процесу є добре налагоджена методична робота, особлива роль в організації і проведенні якої належить методичним об'єднанням викладачів математики, фізики, інформатики, хімії. Викладачі циклової комісії є незмінними учасниками засідань фахових методичних об’єднань обласного рівня.
Традиційно в нашому навчальному закладі для зацікавлення та заохочення до успішного навчання студентів з усіх навчальних дисциплін викладачами циклової комісії проводиться позааудиторна робота: олімпіади, конкурси, бліц-турніри, брейн-ринги, усні журнали, науково-практичні конференції, предметні тижні, декади відділень.
Викладачі нашої комісії не тільки навчають практичним основам фахової діяльності, але й формують характер, поведінку першокурсників, спостерігають за ними, щоб виявити їх нахили і здібності, навчають самостійності, залучаючи до гурткової та науково-дослідницької роботи.
Кращі студенти коледжу кілька років поспіль ставали переможцями і призерами обласних олімпіад з математики, інформатики, фізики серед вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації Тернопільської області.
Слід відзначити системну і послідовну роботу кураторів в цьому напрямі, які впродовж навчального року не лише живуть внутрішнім життям ввірених їм академічних груп, а й підтримують тісний зв'язок з батьками, забезпечуючи при цьому достатньо високий рівень виховної роботи, адаптації та інтеграції студентів - першокурсників до життя коледжу.
На базі ДУ "НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ" впродовж останніх років регулярно проводяться майстер-класи, семінари-аукціони педагогічних ідей на які запрошують викладачів для обміну досвідом і підвищення своєї педагогічної майстерності. Активними учасниками таких заходів є викладачі циклової комісії: Доскоч Г.Я., Гонтарук Л.Г., Куропатва О.П.
У Борщівському агротехнічному фаховому коледжі відбувся ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з інформатики та комп’ютерної техніки серед студентів ВНЗ Тернопільської області Дух справжнього оптимізму, атмосфера гостинності та перспективи нових перемог завжди зустрічають нових цікавих особистостей у стінах Борщівського агротехнічного фахового коледжу. У благодатну весняну пору за графіком проведення методичних об’єднань та олімпіад затвердженим Радою директорів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації з’їхалися для участі у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики та комп’ютерної техніки серед студентів ВНЗ області найкращі «комп’ютерні аси» та інтелектуали Тернопільщини. Завітали представники 14 навчальних закладів Тернополя, Бучача, Гусятина, Чорткова, Заліщик, Теребовлі, Зборова.
Для опанування сучасними технологіями освіти викладачі комісії значну увагу приділяють власному вдосконаленню, формуванню, насамперед у собі, нових компетенцій педагогічної майстерності, тому систематично працюють з фаховою та педагогічною літературою, обмінюються досвідом під час засідань циклової комісії. Циклова комісія наполегливо працює над запланованою роботою на поточний рік. Кожного місяця проводяться засідання циклової комісії.
Проходження наукового стажування для опанування проектного підходу в організації навчального процесу у закладах освіти Фінляндії
На засіданнях комісії проводиться аналіз проведення екзаменаційно-залікових сесій та рубіжних атестацій студентів. Запрошуються та заслуховуються студенти, які мають академічні заборгованості та пропуски занять. Викладачами циклової комісії розробляються завдання щодо відпрацювання пропущених занять та складання академічної заборгованості.
Тернопільська обл., Чортківський р-н, м. Борщів, вул. Грушевського, 15