Циклова комісія повинна забезпечити якісну професійну, ділову і моральну підготовку фахівців, яка передбачає:
Для досягнення якісної підготовки фахівців з цих напрямків робота циклової комісії спрямована на надання студентам теоретичних знань при вивчені на І ІІ, ІІІ і ІV курсах 18 навчальних дисциплін і виконанні двох курсових робіт, одного курсового проекту та випускної роботи – дипломного проекту. Закріплення набутих знань, набуття та удосконалення практичних навичок і умінь, формування і розвиток професійних умінь прийняття самостійних рішень здійснюється при проведенні чотирьох навчальних та двох виробничих практик.
|
Для забезпечення виконання цих завдань і вдосконалення навчального процесу циклова комісія працює над розробкою методичної документації, підтриманням та вдосконаленням матеріально-технічної бази, забезпеченням новітніми інформаційними засобами та технологіями навчання.
Склад циклової комісії:
|
Циклова комісія електротехнічних дисциплін |
Проблеми, над якими працює циклова комісія:
|
Робота циклової комісії спрямована на те, що фахівець повинен знати:
- інструкції та керівні матеріали зі спеціальності;
- будову, принцип дії електричних машин, апаратів, приладів;
- основи електротехніки і електроніки, методи розрахунку електричних кіл, будову контрольно-вимірювальних приладів, методи технічних і лабораторних вимірювань;
- стандарти в галузі вимірювань, будову датчиків, підсилювачів та інших елементів автоматики;
- методи розрахунку електроприводів, освітлення, опромінення, електронагрівних установок;
- методи вибору електродвигунів, пускозахисної апаратури, засобів автоматики та проводів і кабелів;
- способи зменшення втрат електроенергії в електроприводах
- розрахунок і вибір низьковольтних мереж і трансформаторних підстанцій;
- принципи побудови принципових електричних схем і схем з'єднань;
- основи теорії автоматичного контролю, керування і регулювання технологічними процесами;
- схеми автоматизації технологічних процесів у тваринництві і рослинництві, побудову і вибір засобів автоматизації;
- способи раціонального використання електричної енергії;
- технологію електромонтажних, експлуатаційних і ремонтних робіт;
- правила безпеки праці, заходи з охорони навколишнього середовища;
- читати принципові, монтажні схеми і схеми з'єднань;
- користуватися контрольно-вимірювальними приладами та інструментами;
- проводити роботи з монтажу внутрішніх проводок, електроприводів, освітлювальних і опромінювальних установок, нагрівальних установок, заземлення (занулення) та виконувати їх випробування;
- виявляти й усувати несправності електрообладнання в схемах керування, в КВП і засобах автоматики, зв'язку, обчислювальній техніці і ЕОМ, працювати на випробувальних і регулювальних та діагностичних стендах;
- організовувати ефективну експлуатацію та своєчасний ремонт і технічне обслуговування електрообладнання, засобів автоматики і зв'язку, КВП, обчислювальної техніки, організовувати роботу електротехнічної служби;
- забезпечувати дотримання правил технічної експлуатації електроустановок, електрообладнання і засобів автоматизації;
- забезпечувати виконання правил безпеки, життєдіяльності та протипожежного захисту.
Матеріальна база циклової комісії:
Навчальна та методична робота викладачів комісії:
Викладачі активно працюють під час проведення декади відділення.До заходів слід віднести проведення відкритих виховних годин,відкритих занять, конкурсів кращих знавців дисциплін тощо.
Практичні навики студенти набувають під керівництвом кваліфікованих викладачів – майстрів своєї справи.
На таких заняттях студенти формують практичні основи фахової діяльності, демонструють свої знання та навики і навчаються працювати самостійно.
Викладачі циклової комісії активно використовують новітні інформаційні технології, подання відеоінформації під час проведення лекцій, лабораторних та практичних занять. Адже використання наглядних матеріалів дає можливість в стислий термін заняття розкрити проблему, загострити увагу та сформувати теоретичні знання, базуючись на зоровому сприйнятті студентів. В основному викладачі циклової комісії використовують мультимедійний супровід занять та відтворення навчальних відеофільмів і зображень. |