Всі новини (1470)

Всі новини
Сильна нація – єдина нація!
Указом Президента України «Про невідкладні заходи щодо консолідації українського суспільства» від 14 лютого 2022 року № 53/2022 16 лютого оголошено ДНЕМ ЄДНАННЯ.
Сьогодні студенти та викладачі Борщівського агротехнічного фахового коледжу долучилися до акції єднання, котра проходила на центральній площі міста, де було розгорнуто великий Державний прапор, пролунала молитва за мир в Україні та Державний Гімн України.
Сила народу в єдності, згуртованості, відданості своїй Батьківщині!
Слава Україні!
Героям слава!

Незважаючи на сучасні умови навчання та дотримання всіх карантинних обмежень завдяки сучасній матеріально – технічній базі під час дистанційного навчання було проведено відкрите заняття онлайн на тему «Напівпровідникові резистори» в групі Е-21 з навчальної дисципліни «Основи електроніки» викладачем Оксаною Мартинюк.

Основною метою заняття було розвивати вміння, логічно аргументувати типи резисторів, варисторів, формувати висновок, чітко будувати свою відповідь.

На занятті використовувались мультимедійний супровід і відео – матеріали. Зробивши висновок, я досягнула поставленої мети заняття.

Були присутніми на занятті: Віктор Поплета, Ігор Крисак, Ігор Кухарик, Іван Соловій, Володимир Кобилянський, Ігор Ватула, Роман Опалко, Олег Скочиляс, Оксана Твориш, які проаналізували проведену лекцію.

З 1 по 28 лютого 2022 року в Борщівському агротехнічному фаховому коледжі проходить місячник превентивного та правового виховання. Викладачами циклової комісії суспільно – економічних дисциплін, кураторами груп, вихователями гуртожитків, практичним психологом, радою бібліотеки та медсестрою закладу освіти проводяться в режимі он - лайн виховні години, години спілкування, подаються інформаційні бюлетні, челенджі на правову тематику та тематику превентивного спрямування.

До дня безпечного Інтернету поради від практичного психолога.

Як захистити підлітка та підтримати його, якщо він постраждав від кібербулінгу

  • Поговоріть з підлітком та скажіть, що це – не його вина. Похваліть за те, що він розповів вам про ситуацію та запевніть, що разом ви зможете з цим впоратися
  • Не обмежуйте доступ до Інтернету та не забирайте гаджети – це може викликати ще більше занепокоєння
  • Розкажіть про важливість захисту особистої інформації та перевірте налаштування приватності у соц мережах. Сторінка має бути відкритою лише для тих, кого підліток знає у реальному житті та містити мінімум особистої інформації
  • Заохочуйте не реагувати на залякування. Іноді реакція у відповідь – саме те, на що очікує злочинець. Розкажіть, що підліток може припинити спілкування, якщо почувається некомфортно
  • Збережіть докази булінгу (знімки екрана з загрозливими повідомленнями) та заблокуйте кібербулера
  • Якщо ви скористалися всіма порадами, але атаки не припиняються, варто звернутися до кіберполіції

Можливі ознаки кібербулінгу:

  • підліток став менше спілкуватися з близькими
  • підліток швидко перемикає екран або зовсім вимикає його
  • підліток уникає відвідування навчального закладу, відмовляється від занять улюбленою справою
  • у підлітка знизилася самооцінка
  • у підлітка з’явилося відчуття тривоги, смутку, збентеження, гніву; відбувається часта зміна настрою, поведінки

08 лютого 2022 року у світі відзначається День безпечного Інтернету (Safer Internet Day)

під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”.

День безпечного Інтернету в Україні є одним із ключових для поширення ідей безпечного користування Інтернетом та сучасними цифровими технологіями. Важливість питання безпечного Інтернету зумовлена тим, що сучасна людина не уявляє свого життя без глобальної мережі, оскільки вона дає багато інформації й можливостей. Молодь не завжди усвідомлює, що може чекати на них у віртуальному просторі. 

Для вас ми підготували посилання на тематичні матеріали. Запрошуйте до спільного перегляду батьків, дідусів та бабусь, молодших  братиків та сестричок.

Дізнайтеся більше про День безпечного Інтернету на www.saferinternetday.org, зокрема інформацію про заходи в Україні: https://www.saferinternetday.org/web/ukraine/sid

День безпечного Інтернету в Україні у Фейсбуці: https://www.facebook.com/UkraineSID

Сайт Центру кращого Інтернету: https://betterinternetcentre.org

Навчально-методичні ресурси
Навчально-методичний посібник “Онлайк”   https://www.osce.org/files/f/documents/0/f/483533.pdf

Навчально-методичний посібник «Обачність. Пильність. Захист. Ввічливість. Сміливість»  https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/08/PRESS.pdf

Посібник Клан Кліц-Клац. Виховання дітей в цифрову еру  https://edpro.ua/blog/informacijna-bezpeka

Керівництво із соціально-педагогічного супроводу формування безпечної поведінки підлітків в Інтернеті  https://goo.gl/J1Xkg6

Посібник з протидії мови ненависті «Закладинки»  https://goo.gl/GZNQYf

Громадська організація “МІНЗМІН”  разом з Міністерством цифрової трансформації України та Міністерством освіти та науки розробили наступні освітні матеріали:

 відео-уроки:
1. Хто збирає дані моїх дітей і як вони використовуються? https://bit.ly/2XT38Ww
2. Чи безпечно розміщувати фотографії моєї дитини в Інтернеті? https://bit.ly/3EjMVcr
3. Що мені робити, коли інші люди публікують фотографії моєї дитини в Інтернеті без моєї згоди? https://bit.ly/3nz8dMn
4. В якому віці діти повинні розпочинати знайомство з Інтернетом? https://bit.ly/3GqLHhm
5.Наскільки безпечні "розумні іграшки? https://bit.ly/3vTo6Bg
6. Чи потрібно використовувати батьківський контроль для своїх дітей в Інтернеті? https://bit.ly/3CoPM3o
7. Чи справді незнайомці та педофіли є найбільшою загрозою для дітей в Інтернеті? https://bit.ly/3mkB4Vn
8. Як я можу переконатися, що конфіденційність даних моєї дитини захищена, коли її вчитель використовує цифрові інструменти для навчання? https://bit.ly/2ZsulAh
9. Як я можу перевірити, на що моя дитина підписалася в Інтернеті? https://bit.ly/3mlH3sQ
10. Як захистити конфіденційність дитини в Інтернеті? https://bit.ly/30VKTkf
11. Що робити, якщо я підозрюю, що пристрій моєї дитини зламали? https://bit.ly/3vRxepV
12. Який пароль є безпечним в Інтернеті? https://bit.ly/316R5Gm

Корисним також буде відеокурс про приватність та безпеку для дітей, батьків та педагогічних працівників:
Приватність у Telegram – https://cutt.ly/WRreig8
Як встановити двофакторну аутентифікацію в Телеграм? – https://bit.ly/3jDS7jh
Що я маю знати про безпеку мого акаунту в Телеграмі? – https://bit.ly/3nwswKl
Як налаштувати приватність в Телеграмі? – https://bit.ly/3mjaqMq
Приватність у Tiktok – https://cutt.ly/XRrexPA
Що про мене знає ТікТок? – https://bit.ly/3GqIT3U
Як встановити двоетапну перевірку в ТікТок? – https://bit.ly/3pGZPx2
Як налаштувати приватність акаунту в TikTok? – https://bit.ly/3pIPm4k
Приватність та безпека в Instagram? – https://cutt.ly/JRrw71W
Як обмежити хейт спіч в Instagram? – https://bit.ly/3Es1AT7
Як налаштувати приватність коментарів в Instagram? – https://bit.ly/3BiKrcw
Як налаштувати приватність розповідей в Instagram та приховати свій мережевий статус? – https://bit.ly/3CklEG8
Як встановити двофакторну аутентифікацію в Instagram? – https://bit.ly/2ZAGUJx
Як налаштувати приватність дописів в Instagram? – https://bit.ly/3BeJAti
Як дізнатися, які дані про вас має Instagram? – https://bit.ly/2XTL6DA
Як контролювати те, хто може надсилати вам повідомлення? – https://bit.ly/3BiGG6L
Як налаштувати приватність акаунту в Instagram? – https://bit.ly/3BhHqsN
Приватність у Facebook https://cutt.ly/DRregP0
Як встановити двофакторну аутентифікацію у Фейсбук? – https://bit.ly/3bfOQ5d
Як дізнатися, яку інформацію про мене збирає Фейсбук? – https://bit.ly/3ElEehU
Як контролювати, хто мене може знайти у Фейсбук? – https://bit.ly/3nBP38v
Як налаштувати реакції на публікації та приховати мій мережевий статус? – https://bit.ly/3CoRZvI
Як налаштувати, хто може бачити мої дописи у Фейсбук? – https://bit.ly/3Cn0B5N
Як обмежити дані, які про мене збирає Фейсбук? – https://bit.ly/3nAUW5T
Усі матеріали є безкоштовними.

 

em150gerb pdatulnaytntu

title mod

 

Наші координати

Тернопільська обл., Чортківський р-н,
м. Борщів, вул. Грушевського, 15

Free Counters
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…