29 січня 2016 року за участю завідувача відділень Гільтая В.В. відбулося засідання циклової комісії будівельних дисциплін. Розглядалися питання планування роботи циклової комісії на ІІ семестр 2015-2016 н. р. Проаналізовано успішність та відвідування занять студентами відділення «Будівництво та експлуатація будівель і споруд» за І семестр; хід проведення дипломного проектування та дотримання термінів виконання дипломних проектів студентами третього курсу спеціальності «Будівництво та експлуатація будівель і споруд»; розгляд і обговорення роботи навчальних програм екзаменаційної та контрольної документації.
29 січня 2016 року в Борщівському агротехнічному коледжі відбулося планове засідання педагогічної ради. З підсумками навчально-виховної діяльності коледжу за І семестр та завданнями на ІІ семестр 2015/2016 н.р. виступив заступник директора з навчальної роботи Данильчук Р.І. Проаналізовано та оцінено діяльність академічних груп, визначено найкращих.
Про роботу заочного відділення за 2015 рік доповів завідувач відділення к.п.н. Блозва І.Й.
Заслухано питання ролі сучасного викладача в навчально-виховному процесі, з яким виступили Поплета В.В., Чепесюк Л.І., Стецько Т.В., Гуска І.І.,Кобилянська О.Д.
Про трансформацію бібліотеки навчального закладу в інфраструктуру глобального інформаційного суспільства доповіла завідувач бібліотеки Парнета Н.М.
Педагогічна рада затвердила річну роботу заочного відділення та рекомендувала конкурсній комісії відбору до Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України в сектор професійної (професійно-технічної) освіти завідувача заочного відділення Блозву І.Й.
29 січня Україна вшановує пам’ять Героїв Крут, в якому українські курсанти, студенти та школярі героїчно полягли в бою з армією більшовиків.
Нагадаємо, 29 січня 1918 року, на залізничній станції Крути поблизу села Пам’ятне, за 130 кілометрів на північний схід від Києва відбувся бій, який тривав близько 5 год.
Загін київських курсантів та “Вільного козацтва”, що налічував 400 осіб, протистояв чотирьохтисячній армії більшовиків під керівництвом есера Михайла Муравйова. У битві українці втратили до 150 осіб, а нападники – більше 300 убитих. Взяті в полон українці, більшість з яких були студентами та школярами, піддалися жорстоким тортурам і знущанням.
Засідання педагогічної ради Борщівського агротехнічного коледжу, що відбулося 29 січня 2016 року, розпочалося вшануванням пам’яті героїв Крут.
«Я роблю те, що в мені горить і це запалює, додає ентузіазму. Роблю те, що подобається, навіть, якщо комусь це не подобається. Я роблю те, що вмію – це легко як дихати. Роблю те, що хвилює і мене не хвилює. Я не маю вільного часу, я - вільна повсякчас. Це - моя мрія, моє досягнення, моє натхнення. Робота? Я роблю те, що люблю. Я не займаюся роботою. Я займаюся любов’ю! Це легко!»
Викладачі соціально-економічних дисциплін - Стецько Т.В. та Кобилянська О.Д. виступили на педагогічній раді, що відбулася в п’ятницю в коледжі. У виступах вони звернули увагу на свої здобутки у педагогічній діяльності. Також розповіли про ефективність дидактичних та виховних методів на заняттях з історії та права. Із доповіді:
«Ми живемо в такий час, коли багато що в звичному освітньому процесі вимагає змін, коли вчителю необхідно переосмислення того, як змінюється наше життя, наука, діти. Місія прогресивного навчального закладу - підготовка випускників, що відповідають сучасним вимогам. І основна роль в її реалізації відводиться викладачеві. Сучасне суспільство пов'язує діяльність педагога з творчою самостійністю, пошуком, високим професіоналізмом. Іншими словами: професійна активність повинна стати способом життя кожного вчителя.
Давно зрозуміло, що розвиток освіти і науки неможливий без нових ідей, підходів, моделей, інноваційних педагогічних технологій, без спільних зусиль вчених, досвідчених педагогів.
Акцентуючи сьогодні увагу на педагогічній майстерності, доцільно процитувати відомі слова А.С. Макаренка, що майстерність вихователя не мистецтво, а спеціальність якої треба вчитися. Бо навчання і виховання не може здійснюватися за готовими рецептами, а викладацька діяльність, в цілому, має творчий характер. Наявності професійних знань, педагогічних навичок і умінь, занадто мало, щоб викладач міг насправді заволодіти серцями своїх вихованці і повсякденно впливати на їхню діяльність, поведінку і самовиховання. Щоб це відбулося, йому потрібно бути яскравою, всебічно розвинутою особистістю. У цьому й полягає головна специфіка педагогічної праці.
Питання про те, як стати ефективним учителем, завжди буде для мене предметом пошуку і дискусій. Я добре розумію, що не існує універсального рецепту для успіху вчителя, тому що різні підходи спрацьовують тільки в конкретних фахівців і для певного кола студентів».
Тернопільська обл., Чортківський р-н, м. Борщів, вул. Грушевського, 15